خدایا......


تلق تولوق

فک میکنم دربارش!!!!

 

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت
مرا تنها تو نگذاری
... که من تنهاترین تنهام؛ انسانم
خدا گوید :
تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
تو ای انســــان !
بدان همواره آغوش من باز است
شروع كن ...
یك قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من...


نظرات شما عزیزان:

صالح
ساعت14:25---26 شهريور 1392
همیشه میگن دار بزن خاطرات کسی رو که تو رو تنهات گذاشت و رفت
اما من میگم تنهام گذاشت ولی حالم خوبه فقط گذشتم درد میکنه
یا میگم بهتره به جای دار زدن خاطرات کسی که باهاش بودی
تجربه رو مفت نخریم که بعدش پشیمونی رو به بهای سنگین تری بخریم
همش از خدای خودم میخوام که هیچ تنهایی رو تنها نزاره
که به هر بی لیاقت و بی سر و پایی بگه عشقم
یه روز پریسام ازم پرسید :
اگه شصت ثانیه فرصت داشته باشی که باهام حرف بزنی و
بعدش بدونی دیگه منو هرگز نمیبینی چی میگی؟
گفتم ۵۹ 58 57 بعدش تموم شد.

شنیدید میگن از عجایب عشق اینه که همیشه
اغوشی ارومت میکنه که دلت رو به درد اورده؟
اما عجیب تر از اون اینه که چقدر زود فراموشش شد
لقمه هایی که از دهن من در میاورد و تو دهن خودش میزاشت
ولی به جاش تا تونست یه اشتباهو انقدر بزرگش کرد که باعث جداییمون شد.
خوبه که بدونیم که اگه کسی اشتباهی کرد که خیلی بزرگ بود و نتونستیم ببخشیمش
اشتباه اون بزرگ نبوده بلکه قلب خود ما کوچک بوده که نتونستیم ببخشیمش
اما از همه اینها که بگذریم من بهش میگم که به اندازه بزرگی دریاها
به روشنی ابرها به چند رنگی دنیا به سفتی سنگ ها
به اب شدن شمع ها و به حسودی تمام دوستات و ادما میخوامت
دوست دارم
تا کور شن کسایی که نمیتونند ببیننمون
میدونی تنها چیزی که عذابم میداد چی بود؟
این بود که هر وقت بحثمون میشد
با اطرافیانت و دوستات خوب بودی و با من بد
همون دوستایی که تا ما با هم بودیم
چشماشون درمیومد
بگزریم بهش میگفتم دوست دارم
میگفت حرفای تازه بزن
اینا کهنه شده اما نمیدونست
که یه روز دلش برای حرفای کهنم یه دره میشه
ازم پرسید بعد از رفتنم گریه میکنی؟
بهش گفتم فراموش نکن
به دردهای بزرگ نمیتوان گریست باید تحمل کرد و ذره ذره اب شد
پرسید وقتی برم زندگیت چقدرعوض میشه؟
گفتم بعد از رفتنت چیزی عوض نمیشه
فقط تنهاتر میشم تنهای تنهای تنهای تنها



محمد
ساعت12:16---10 تير 1392
وبلاگت خعلـــــ ــ ـ ـ ـ ـ_ـ_ـ_ـ_ــ ـ ـ ـ ـ ـــــــی قشنگه
حسودیم میشه کلا به همه چیزت
پیشی بیا منو بخور


.
ساعت10:52---25 خرداد 1392
3تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست .
وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن
.


ساده دل
ساعت16:41---21 خرداد 1392
سلام
آپ قشنگی بود منم آپم


hojjat
ساعت17:05---20 خرداد 1392
سلام دوست عزيز
وبسايت جالبي داريد
خيلي خوشم اومد!!!!
يه پيشنهاد داشتم:
اگه ميشه لطفا منو با نام ♥♥♥مطالب جالب-hojjat♥♥♥لينك كنيد و بگيد با چه اسمي لينكتان كنم يا در حاشيه وبلاگم قسمت تبادل لينک،لينک خود را ثبت کنيد.
(آمار بازديد وبلاگ من هم كم نيست!!)

زود خبر بده كه منتظرم...
راستي پيج وبلاگم 3 هست
خيلي ممنون@@


آرمان
ساعت21:23---10 خرداد 1392
آفرین دختر خوب خیلی لذت بردم ....

zahra
ساعت21:23---7 خرداد 1392
عزیزدلم لینکت کردم هر دو وبلاگتو بازم بهم سر بزنیا

ساده دل
ساعت14:54---6 خرداد 1392
سلام ممنون
لینکتون کردم
ولی فقط یه دونه از وبارو
چون درخواست تبادل باهام زیاد و قالبم همه رو نشون نمیده ببخشید
بازم سر میزنم
آپ خردین خبرم کنید


ehsan
ساعت16:48---5 خرداد 1392
وبت عالیه لینکت کردم
هرروز آپم سربزن


دنیا
ساعت12:23---21 فروردين 1392
وبت عالی بود
احسنت بارک الله


reza
ساعت9:31---30 بهمن 1391
سلام

وقتی وجود خدا باورت شود خدا یک نقطه زیر باورت می گذارد و یاورت می شود

به امید باور تنها یاور زندگی



امین
ساعت16:35---6 دی 1391
سلام وبتون عالیه به منم سر بزن

الهه
ساعت13:39---9 مهر 1391
در مورد خودت هم یه کم توضیح بده .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 مرداد 1398برچسب:,ساعت 15:37 توسط آرام| |


Power By: LoxBlog.Com